top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Autumn Faves 2015

Herfst is qua mode en kleuren mijn favoriete seizoen. Oversized truien en mooie laarsjes kan je weer tevoorschijn halen. Ik laat jullie vandaag mijn Herfst Favorieten van 2015 zien.

1| Chelsea boots

Chelsea boots zijn helemaal in, je ziet er iedereen mee lopen. Van hoge zwarte met plateau zolen tot lage bruine.

2| Houthakkers blouse

Deze zomer was het al hip om hem om je middel te binden, maar nu kan je hem ook nog aan. De houthakkers blouse. Het is stoer, maar het heeft ook iets chics. Hij kan niet ontbreken in je kledingkast.

3| Trench coats

Trench coats waren vorig jaar in, maar nu weer. Hemelsblauw, zwart, maar vooral veel beige en grijs. Vorig jaar waren ze van een echte jas stof, dit jaar zie je ze meer met vilt (Mijn favoriet). Grote knopen, kleine knopen... Als er maar knopen op zitten.

4| Classy rood

Huidskleurige oogschaduw, winged eyeliner en knalrode lippen. Ja dat is echt mijn ding. Het ziet er heel Classy uit, maar eigenlijk is het heel makelijk. Ik krijg er nu al een kerstgevoel van.

5| Vintage lights

Oké, deze lichtjes zijn niet echt vintage, maar geven een supere mooi vintage look. Hang er een paar boven de eettafel of in een hoekje. Het geeft goed licht en gezelligheid.

Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen

XOXO Anniek

bottom of page